برای مشاوره رایگان دوربین مداربسته با کارشناسان فنی ما در تماس باشید.
02191078550

چگونه مناسب ترین دوربین مداربسته را برحسب نیازمان تهیه و انتخاب کنیم؟

چگونه مناسب ترین دوربین مداربسته را برحسب نیازمان تهیه و انتخاب کنیم؟

چگونه مناسب ترین دوربین مداربسته را برحسب نیازمان تهیه و انتخاب کنیم؟

چگونه مناسب ترین دوربین مداربسته را بر حسب نیازمان انتخاب کنیم ؟

مساله ای که این روزها بین خریداران مرسوم شده است ، این است که قبل از خرید سری به اینترنت می زنند و درباره محصولات مورد نیاز تحقیق می کنند این امر از هر نظر پسندیده است چون  دیگر فروشنده با تعریف غیرواقعی نمی تواند شما را وادار به خرید اجناس نامعتبر کند و به این ترتیب با شناخت المان های مهم باعث صرفه جویی در هزینه می شود. اما در رابطه با خرید دوربین های مداربسته این نکته مهم را فراموش نکنید ، فکر نکنید  با خواندن یک مقاله ساده ( مانند همین مقاله ) شما دیگر استاد شده اید و خودتان دست بکارنصب شوید (چون ممکن است در اثر سهل انگاری آسب جدی و جبران ناپذیری به دوربین وارد کنید ) . همواره نکات  فنی خاصی وجود دارد که قطعا افراد با تجربه و متخصص در این امراز آن آگاه اند.
مشخص کردن هدف از نصب دوربین مداربسته
این که شما به چه علت می خواهید دوربین نصب کنید و چه مقدار میخواهید هزینه کنید همه چیز را مشخص می کند از جمله :

زاویه دید دوربین مدار بسته

هر دوربینی که نصب می شود به  یک اندازه مشخص زاویه دید شما را پوشش می دهد. پس دوربینی انتخاب کنید که فضای دلخواهتان را بتواند پوشش بدهد.

مشخص کردن تعداد دوربین مورد نیاز

با توجه به  فضایی که می خواهید با دوربین تحت نظارت داشته باشید ، تعداد دلخواه دوربین برای محیط مورد نظر را انتخاب کنید.

داشتن قابلیت ضد آب ، گرد و غبار

اگر دوربین را در محیط بیرونی ساختمان نصب می کنید یقینا باید از دوربین هایی استفاده کنید که مقاومت لازم و کافی در برابر نفوذ آب ، باد و گردو غبار را داشته باشند برای اینکار از دوربین هایی  با قابلیت IP66 یا IP67 استفاده کنید.دوربین هایی با این قابلیت می توانند در مقابل نفوذ آب مقاومت کنند.ضمن اینکه در جاهایی که رطوبت خیلی بالاست و بارندگی شدید است می توانید جهت محافظت بیشتر از کاورهای ضد آب مخصوص دوربین که در بازار موجود است استفاده کنید.

ثابت یا متحرک بودن دوربین

بعضی از دوربین ها قابلیت زوم و حرکت را نیز دارند و بعضی دیگر پس از تنظیم زاویه لنز دوربین به طور ثابت از آن منطقه فیلم برداری می کنند.

انتقال تصویر دوربین مداربسته

مشاهده تصاویر دوربین ها از همان محل ( و یا در هر کجای دنیا که باشید ) از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه ویژه ای کنید. در اصطلاح فنی کاران به آن انتقال تصویر گفته می شود . نرم افزارهایی که با نصب روی دستگاه های دیجیتال مانند  گوشی  تلفن همراه ، سیستم ویندوز و... به آسانی این امکان را برایتان فراهم می کند.
 دانلود انواع نرم افزارهای انتقال تصویر
پس به خاطر داشته باشید که هنگام نصب از نصاب تان انتقال تصویر را نیز بخواهید.

دید در شب دوربین مداربسته

اکثریت دوربین ها این ویژگی را برای شما فراهم می کنند اما بستگی به محیط مورد نظر و خواتس و نیازتان می توانید دوربینی انتخاب کنید که بیشترین دید در شب را به شما بدهد.
عموما دوربین ها به طور مفید تا 10 متر دید در شب را به خوبی برایتان فراهم میکنند.
نکته : اغلب برای جلب نظر مشتری این مقدار را خیلی بالاتر می گویند اما آنچه که در واقع وجود دارد حدود همین مقدار است که در عمل نیاز طبیعی شما را برطرف می کند.
مزایا و معایب دید در شب 

تجهیزات مورد نیاز نصب

به طور کلی برای نصب دوربین به غیر از دوربین  به دستگاه ضبط تصاویر(NVR ویا DVR) و کابل، فیش و اتصالات لازم با توجه به نوع تکنولوژی مورد استفاده (دوربین های آنالوگ ،HD ویا IP ) نیاز خواهید داشت .

چه کسی مناسب ترین خدمات دوربین مدار بسته را ارائه می کند ؟

بعد از آشنایی اولیه با تجیزات دوربین مداربسته  باید شرکت های معتبر در این زمینه را شناسایی کنید ، شرکت هایی که پس از انجام خدمات نصب بتوانند در سریع ترین زمان ممکن ، خدمات پس از فروش را نیز ارائه کنند.
با توجه به رزومه قوی شرکت ویستا و مجوز رسمی از اتحادیه این شرکت جزو معتبرترین شرکت های دوربین مداربسته در حال حاضر می باشد.

ما در این مقاله سعی کردیم مهمترین مسائل در رابطه با خرید دوربین مداربسته را به ساده ترین شکل  برایتان شرح دهیم . چنانچه سوالی در رابطه با دوربین های مداربسته دارید می توانید از طریق منوی تماس با ما در بلای صفحه  با گذاشتن آدرس ایمیل ، برای ما پیام بگذارید تا در اسرع وقت پاسخگویتان باشیم .

مقالات مرتبط :