برای مشاوره رایگان دوربین مداربسته با کارشناسان فنی ما در تماس باشید.
02191078550

انواع دزدگیر اماکن ( سیستم اعلام سرقت )

انواع دزدگیر اماکن ( سیستم اعلام سرقت )

انواع دزدگیر اماکن ( سیستم اعلام سرقت )

انواع دزدگیر اماکن (سیستم اعلام سرقت ):

در مقاله پیشین به صورت  کوتاه در مورد دزدگیرها  صحبت کردیم و گفتیم که به طور کلی ، اساس طراحی دزدگیر شامل :
دستگاه مرکزی ، آژیر و بلندگو، باتری ، دستگاه تلفن کننده  و ریموت کنترل هستند .

اما دزدگیر را در چه مکان هایی می توان نصب کرد و چه کاربردهایی دارند؟

دزگیر اماکن را می توان در ساختمان های مسکونی، تجاری، صنعتی و نظامی نصب کرد. سیستم های هشداردهنده یا همان دزدگیر کاربردهای مختلفی دارند عمده کاربرد این سیستم های امنیتی، محافظت از حریم خصوصی افراد ، جان و مال ساکنان در مقابل خلافکاران است.
دزدگیر های اماکن می توانند به سیستم دوربین مدار بسته نیز وصل شوند، در این صورت امکان ثبت چهره و فعالیت های سارقان فراهم می شود. نوعی از دزدگیرهای اماکن نیز هستند که به درب های شوک دار وصل می شوند، به طوری که همزمان با شناسایی عامل مشکوک، درب های ورودی و خروجی را به جریان برق متصل می کنند تا ازفعالیت سارقان جلوگیری شود.
و به همین ترتیب می بینید که تنوع سیستم های هشداردهنده دزگیر ، زیاد است که شما می توانید متناسب نیازتان از هرنوعی که میخواهید استفاده کنید.
به طور کلی و خلاصه حسگر ها ، برای تشخیص ورود عامل غیرمجاز هستند و یک سیستم هشدار نیز به منظور اعلام  این ورود غیرمجاز استفاده می شود.
 سنسورها باید داخل، یا اطراف منطقه تحت پوشش نصب شوند. روش کارکرد سنسورها متفاوت است. از جمله این روش ها می توان به نظارت بر درب های ورود  و خروج و پنجره ها، مانیتورینگ حرکت، صدا، ارتعاش و … اشاره نمود.
 سیستم هشدار یا  بلندگوی دزدگیر اماکن
هنگامی که یک ورود غیر مجاز صورت می گیرد ، دزدگیر از طریق سیستم اعلام هشدار یا همان بلندگو (آژِیر) اعلام خطر می کند. چون اکثرا مردم تمایل دارند که صدای آژِیر دزدگیر قوی باشد ، معمولا صدای قوی آژیر خطر،  یک امتیاز محسوب می شود.
بهتر است سیم کشی بلندگو توکار باشد که سیم های آن قطع نشود و یا از بلندگوی بدون سیم استفاده کرد. همچنین برای حفاظت بیشتر بلندگو در یک جعبه  فلزی قرار داده شود و آن را در قسمت بلندی نصب کرد که دسترسی به آن به سادگی امکان پذیر نباشد.
 
 🌟 برای مشاهده انواع مدل های دزدگیر اماکن کلیک کنید. 👈   انواع دزدگیر اماکن


 مقالات مرتبط :